HIRDETÉS
HIRDETÉS

MAGAZINOK > AUTÓ-MOTOR > Motoros hírek > Repsol Honda

t: 2703

Repsol Honda

Kicsivel több, mint tíz évnek kellett eltelni ahhoz, hogy a Gyorsasági Motoros Világbajnokság újra tiszteletét tegye az Új Világban. Igaz, csak a MotoGp mezőnye utazott el Kaliforniába, a kicsik egyelőre a "cserepadot" koptatják.

A Repsol Honda fiatal "jenki" tehetségének, Nicky Haydennek nem ismeretlen a laguna seca-i aszfaltcsík, hiszen 2002-ben megnyerte az Amerikai Superbike Bajnokságot, emellett még a monetrey-i győztes serleget is hazavihette. Nicky két testvére is rajthoz áll a hétvégén. Bátyja, Tommy Hayden az AMA Supersport kategória címvédője, sőt öccse, Roger Lee Hayden is a mezőny tagja. Mindkét Hayden-fiú a Kawasaki alkalmazásában áll.

Remekül kezdődött a hétvége Nicky-nek, hiszen dominált a lagina seca-i katlanban. Az első szabadedzésen a második lett Bayliss mögött, a második tréningen azonban már nem volt ellenfele a 22 éves amerkiai fenegyereknek.

Csapattársa, a veterán Max Biaggi sem panaszkodhat. Ugyan péntek délelőtt kisebb elektronikai probléma hátráltatta a "vén motorost", ám a délutánra összekapta magát, és a harmadik helyre hozta Hondáját.

Nicky Hayden :

Első szabadedzés: 2., 1'24.639, 51 kör
Második szabadedzés: 1., 1'24.228, 31 kör


"Jó érzés a legjobbnak lenni itthon. A motor kiváló volt a nap folyamán, nagyszerűen kezdtük a hétvégét. A Michelin-től kaptunk pár új abroncsot, amit direkt erre a pályára fejlesztett ki a francia cég, ez is hozzásegített minket ehhez a nagyszerű eredményhez. Ha jól emlékszem utoljára három éve versenyeztem ezen a ringen, ám az átalakítások után is megőrizte "báját" a pálya. Itt mindig keményen kell menned, különben nem lesz hozzád kegyes a ring. Remélem a tesóim is jól fognak majd szerepelni."


Max Biaggi :

Első szabadedzés: 8., 1'25.193, 54 kör
Második szabadedzés: 3., 1'24.542, 31 kör


"A harmadik hely nem is olyan rossz. Meg kell köszönnöm a csapatomnak, hiszen nagyszerű motort készítettek nekem erre a napra. Természetesen még rengeteget kell dolgoznunk, hiszen új nekünk ez a pálya, és tele van titkokkal. Laguna Seca tipikus amerikai pálya, össze sem lehet hasonlítani az európai ringekkel. Nagy szintbeli különbségek vannak itt, aminek következtében több kanyarba szinte vakon megyünk bele. Ez egy olyan pálya, ahol 100 százalékot kell motoroznod, különben keresztet vethetsz a jó eredményre."






2005.07.09

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb magazinok