
A belső felvételek alapján úgy tűnik, kifejezetten élvezte a száguldást – mesélte a 300 lóerős Subaru Impreza WRC pilótája. S hogy miként jött az ötlet?
– Szerettem volna megmutatni, hogy nem szórakozni járunk hétvégenként – jelent meg egy széles mosoly Herczig arcán.
– Félretéve a tréfát, áprilisban született meg a második gyermekünk, s bizony a rali miatt sokat voltam távol a családomtól. A kedvesemre rengeteg feladat hárult az elmúlt időszakban, én pedig úgy gondoltam, talán így valamelyest meghálálhatom a fáradozásait.
Az alkalmi versenyzőpáros nem is vallott szégyent: megnyerte a komlói ralifutam bemelegítésének szánt prológot.
– Többen viccesen meg is jegyezték Baranyai Lacinak, hogy most láthatta, milyen sok múlik egy jó navigátoron – utalt arra Herczig Norbert, hogy a hangulattal nem volt probléma a hétvégén. – A sikerünk után aztán már a feleségem került a középpontba. Az volt az általános vélekedés, hogy alaposan elkapattuk, hiszen első komolyabb megmérettetésén rögtön győztes egység tagja lehetett...
Valószínűleg ez volt a Herczig, Herczig duó első és egyben utolsó hivatalos World Rally Car-os bemutatója. Jövőre ugyanis az országos bajnokságban már nem szerepelhetnek a WRC-k.
– Minden bizonnyal Szuper2000-es kocsival vágunk neki a 2010-es hazai sorozatnak – árulta el a pilóta. – Az biztos, hogy a Subaruval befejeződik a négyéves, rendkívül eredményes együttműködésünk, ám egyelőre kérdéses, hogy milyen márkájú versenygéppel állunk rajthoz. A célunk viszont nem változik, szeretnénk a lehető legtöbbet kihozni magunkból.
Blikk