2006. Augusztus 25. 21:19
A Dakar-rali szervezője, az ASO számára egyre fontosabb Közép-Kelet-Európa, ennek egyik bizonyítéka, hogy a térségben külön képviselőt jelölt ki Szalay Balázs személyében.
Eligazítás: kötelező a napi szakaszok rajtját megelőzően tartani, melynek, időpontjairól a versenykiírás rendelkezik. Az eligazításon minden versenyzőpáros egy tagjának kötelező részt venni, melyet aláírással kell igazolni. Ennek elmulasztása 2.000,- Ft pénzbüntetéssel sújtandó. Az eligazítás biztonságra vonatkozó részének szövegét írásban a hivatalos hirdető táblára kell kifüggeszteni.
A bajnokság következő állomása Románia, vagyis a Baja Carpatica elnevezésű verseny. Duplaszorzós, nemzetközi futam, ennek ellenére éppen összejött a 10 fő a profik mezőnyében. A Challenge Kupa viszont olyan erős bajnokság lett, hogy még Romániába is öten eljönnek!(ott lesz a VIKY team is)
A román versenyen a rendezők szerint annak ellenére, hogy csak 1 szakasz fog ismétlődni, annyira változatos és érdekes lesz a terep, hogy a versenyzők észre sem fogják venni, hogy ugyanott mennek!
2006. Június 15. 17:08
A bajnokság következő állomása Románia, vagyis a Baja Carpatica elnevezésű verseny. Duplaszorzós, nemzetközi futam, ismeretlen és változatos terepen. Nem csak autóknak, hanem motoroknak, quadoknak és kamionoknak is!
2006. Június 11. 19:27
A mezőny nagy része nem tudta befejezni a versenyt, vagy nagy nehezen idő előtt beállította az autót a parc fermébe. A hatalmas sár meggyilkolta az autókat, szinte egy roncsteleppé vált a nap végi cél.
Az Auto Port 4 Kupa sokáig emlékezetes marad járhatatlan pályáiról és többméter mély sártócsáiról, amelyekbe többen is beleestek. A szakág a további hasonló problémák elkerülésére újabb szabályokat vezetett be.