
Végelszámolással megszűnik az Erzsébet híd becsomagolásával 2002-ben elindult és a Mikulásgyár létrehozásával ismertté vált Supergroup Művészeti és Kommunikációs Kft. - írja a Napi Gazdaság.
A gazdasági válság következtében nem maradt pénz a piacon a kreatív utcai rendezvényekre, pénz, illetve szponzorok hiányában elfogytak azok a kulturális televíziós műsorok is, amelyeket egykor a Supergroup Művészeti és Kommunikációs Kft. kreatív szakemberei álmodtak képernyőre. Mindeközben az üzleti támogatók elmaradása miatt a társaság egyik legnépszerűbb kezdeményezése, a Mikulásgyár működése is veszteségbe fordult, ezért a cég a jogokat eladta.
A Supergroup 2002-ben kékbe csomagolta és hajóvá formázta az Erzsébet hidat, amivel az országgyűlési választásokon való részvételre buzdítottak. 2003-ban jött a Dunán átívelő pontonhíd ötlete, ami Magyarország uniós csatlakozására hívta fel a figyelmet.
hirado
2010.10.21. 10:32