
Tóthot már az elsõ kanyarban kiütötték
Donington Parkban a nap utolsó felvonása a nyolcad-literesek versenye volt. A Tóth csapatnak ebben a kategóriában sajnos, még az elsõ kör elõtt véget ért a verseny. Tóth Imi a 31. helyrõl rajtolva, legalább tíz helyet javított a rajtpozíciójához képest. Néhány kanyarral késõbb, még mindig a helyezkedések kellõs közepén, a Malaguti versenyzõje, Georg Froehlich nagyon rövid féktávot akart venni, aminek az lett a végeredménye, hogy Tóth Imre és egy másik versenyzõ alól is kiütötte a motort. Imre ráesett a bal vállára, megsérült a jobb csuklója és a csípõje. Megpróbált még visszaülni a motorra, de az Aprilia már nem indult el. Imre utoljára 2004-ben, a Japán nagydíjon esett el.
Tóth Imre#45:
„Froehlich négy embernek akart egy féktávon elmenni, de besokallt. Kilökte alólam a motort és elestem. A bukás miatt a letört az Aprilia a lábtartója és már nem indult be. Hiába kiabáltam a pályabíróknak, hogy toljanak, nem indult. Tele tankkal estem el és ilyenkor megszívja magát a motor. A bal vállam sérült, arra rendesen ráestem. Még a vállprotektorom is behorpadt. Most jövök Doktor Costától, aki ellátta a sérüléseimet. Most még elvagyok velük, de holnapra már biztosan jobban fog fájni mindenem.”
Forrás: Team Toth / Budur Gabriella sajtófõnök
2006.07.04. 00:46