
Februárban megugrottak a pártok kampánykiadásai: miközben novembertől január végéig összesen félmilliárd forintot költöttek reklámra, addig a múlt hónapban 1 milliárd forintos fordítottak választási hirdetésekre - derül ki a TNS Media Intelligence adataiból, amelyeket a Napi Gazdaság ismertet.
A februárt megelőző hónapok során az MSZP költött a legtöbbet kampányra, a múlt hónapban azonban a 455 millió forintos listaáron számolt kiadással a Fidesz átvette a vezetést. A szocialisták februárban 319,3, az MDF 113,9, az SZDSZ pedig 207,3 millió forintért népszerűsítette magát. A pártok teljes kampánykiadása magasabb, mivel a TNS nem számítja bele a költésbe az építkezési hálókra, a fényreklámokra és a Mahir-oszlopokra fordított összegeket.
hirado
2006.03.28. 09:36