HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > ÜZLET > A Wizz Air stratégiai területnek tekinti a magyar piacot

t: 105

A Wizz Air stratégiai területnek tekinti a magyar piacot

A Wizz Air stratégiai területnek tekinti a magyar piacot


A Wizz Air légitársaság a magyar piacot stratégiai területnek tekinti - hangsúlyozta a fapados légitársaság kommunikációs vezetője budapesti sajtótájékoztatóján. Daniel de Carvalho elmondta: idén 1,75 millió utassal számolnak a magyar piacon a tavalyi 1,3 millióval szemben, de márciustól, a Malév leállásától számítva 2 millió utasra számítanak 12 hónapos viszonylatban.

Konkrétumok említése nélkül kijelentette: két számjegyű bevételnövekedést várnak a jövő év márciusig tartó idei pénzügyi évben. Utalt arra, hogy a magyar vezetésű légitársaság folyamatosan növekszik, tavaly 11 millió utas szállítottak Európában, míg az idén 12 millió utassal számolnak. A kommunikációs igazgató szerint a növekedés mögött a minőségi szolgáltatás bővülése is meghúzódik. Szeretnének új járatokat indítani Budapestről például Moszkvába és Tel-Avivba, a Malév repülési jogainak megszerzésével.

Daniel de Carvalho hangsúlyozta: utasjogi szempontból rendkívüli fontos az átlátható, kiszámítható ár kommunikálása, a Wizz Air ennek szellemében hirdeti meg ajánlatait, akcióit. A Wizz Air 39 gépes flottát üzemeltet 240 útvonalon 78 desztinációval, 28 országba. Magyarországon Budapest és Debrecen repülőtereiről 34 célállomásra repülnek a gépei.

hirado

2012.08.07. 22:11

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek