
A péntek hajnalban leállt Malév folyamatosan és megerősített ügyfélszolgálattal tájékoztatja az utasokat a tennivalókról.
Normalizálódott az utasforgalom a Liszt Ferenc repülőtéren, a Malév-jeggyel rendelkező utasok tájékozódtak a lehetőségekről - mondta el a repteret üzemeltető Budapest Airport (BA) kommunikációs igazgatója szombaton reggel. (A szombat nem forgalmas, összesen 13 Malév járat indult volna.)
Hardy Mihály beszámolt arról is, hogy hajnalban visszatért a lízingelt repülőgépeket az írországi Shannonba, az International Lease Finance Corporation (ILFC) központjába visszaszállító gépek személyzete. A tranzitban péntek este összesen 29 külföldi Malév-utas volt, nekik a konzulátusok nyújtottak segítséget a továbbutazáshoz.
Róna Márta, a Malév szóvivője felhívta a figyelmet a Malév honlapján közölt elérhetőségekre. A légitársaság folyamatosan és megerősített ügyfélszolgálattal tájékoztatja az utasokat a tennivalókról. Hozzátette, hogy a Malév-jeggyel rendelkező utasoknak egy másik járatra kell jegyet venniük, és a számlát kell benyújtaniuk a Malévhez. A pénteken leállt légitársaság feladata most a tájékoztatás és az utólagos elszámolás - tette hozzá.
A Malév pénteken hajnalban jelentette be, hogy 66 év üzemelés után nem indít több járatot, a légitársaság leáll, miután nem volt elég likviditása arra, hogy a megrendült bizalmú kiszolgálóknak előre fizessen ki nagy összegeket. Összesen 7.200 pénteki utas már nem tudott Malév-géppel utazni, számukra több légitársaság is kedvezményes árú jegyeket ajánlott. A légitársaságnál hamarosan csoportos létszámleépítéssel válnak meg a dolgozók nagy többségétől. A Malév leánycégeit a leállás nem érinti, ezek tovább üzemelnek.
Nehezen érhető el a légitársaság call centere
Továbbra is nagyon nehezen lehet elérni a Malév telefonos ügyfélszolgálatát. A légitársaság ugyan megerősítette a call center létszámát, de péntek óta nem csökkent érezhetően az érdeklődők száma. Az MTI tapasztalata szerint a Malév telefonos ügyfélszolgálatának száma általában foglaltat jelez, és többszöri hívás után automata tájékoztat arról, hogy minden vonaluk foglalt. Az ügyintézőkre nagyon sokat kell várni. Róna Márta szóvivő azt mondta, bár megerősítették az ügyfélszolgálatot, az érdeklődők száma nem csökkent péntek óta, továbbra is folyamatosan érkeznek tájékoztatást kérő emailek és hívások a társasághoz. Emlékeztetett rá, hogy a főbb tudnivalókról és elérhetőségekről a Malév honlapján közölt információkat a légitársaság.
hirado
2012.02.04. 13:42