
A tervezett jövő márciusnál később vehetik csak birtokukba az autósok az M6-os Érd és Dunaújváros közti részét, mert a gazdasági miniszter a technológiai és minőségi kockázatok miatt elutasította, hogy a kivitelező M6 Duna Autópálya-konzorcium (M6DAK) a pályaszerkezet megváltoztatásával gyorsítsa fel az 59 kilométeres sztrádaszakasz építését.
A munkákat az időjárás mellett leginkább az lassította le, hogy az új út töltéséhez használt kohászati salakot földre, illetve homokra cserélték, és az elmaradást csak az új technológiával lehetett volna behozni - írja a Népszabadság, amely úgy tudja, az M6DAK mobil betonkeverőket állított volna üzembe, és a pálya a tervezett 20 helyett 24 centis aszfaltréteget kapott volna.
Kóka mostani döntése azt jelenti, hogy a konzorcium építő cégének központi betonkeverő telepet kell kialakítania, és meg kell szerveznie a szükséges alapanyagok és a beton szállítását is.
hirado
2005.09.07. 10:01