HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > AKTUÁLIS > A hírközlési ombudsman szerint etikátlan volt a T-Online

t: 368

A hírközlési ombudsman szerint etikátlan volt a T-Online

Az általános 60 napos felmondási idővel, gazdaságossági okokra hivatkozva felmondta 50 előfizetőjének internetszolgáltatási szerződését a T-Online. A szolgáltató azzal érvel, hogy az ügyfelek a normálisnál jóval több, havi 150-250 gigabájt internetes forgalmat bonyolítottak, amivel pluszköltséget, illetve veszteséget okoztak. (A szerződés korlátlan adatforgalmat tesz lehetővé.)

A lépést több fogyasztóvédelemmel foglalkozó szervezet is aggályosnak tartja. Felhívják a figyelmet arra, hogy a piacvezető többször is sávszélességet duplázott, lehetővé tette az előfizetőknek, hogy akár a kifogásolt adatmennyiség háromszorosát, bizonyos esetekben ötszörösét is forgalmazzák, így a felhasználóknak kizárólag a technikai korlátok szabhatnak határt.

Az ügyben vizsgálatot kezdeményez a hírközlési fogyasztói jogok képviselője is - írja a Magyar Hírlap. Juhász Károly szerint jogilag bármilyen szerződést fel lehet ugyan bontani, az eljárás azonban etikátlan, egyrészt, mert a legnagyobb internetszolgáltató teszi, másrészt a felhasználók korábban semmiféle figyelmeztetést nem kaptak.

hirado

2005.08.10. 00:08

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek