HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > ÜZLET > Pirosra vált a Sziget

t: 124

Pirosra vált a Sziget

A Vodafone lesz a Sziget új, "bemutatja" kategóriás szponzora - a Népszabadság szerint ezt ma jelenti be hivatalosan a két cég.

A rendezvény drágább, névadó szponzori címe a Pepsi 2003-as kiesése óta betöltetlen. A Dreher több éve egyedül állja a bemutatja szponzori díjat, s ehhez csatlakozhat most a Vodafone.

Korábban Gerendai Károly főszervező elmondta: bevételeik mintegy 20 százaléka származik a szponzoroktól. Vagyis, a rendezvény 2,5 milliárdos költségvetésére vetítve egy "bemutatja" szponzori tarifa 100-200 millió forintra tehető - olvasható a lapban.

hirado

2010.04.30. 09:30

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek