
A mostani kampány a Török Gábor szerint különleges. Az elemző saját blogján azt írja: „dübörgésnek nyoma sincs, időnként szinte már-már bántó a hírszegénység” – teszi hozzá.
A politikai elemző kifejti: régóta tudjuk azt, hogy a választói befolyásolás és meggyőzés egyik klasszikus terepe a család. Mint írja: az ebédlő- és vacsoraasztalnál ebből a szempontból is fontos dolgok dőlhetnek el, nem mindegy tehát, hogy egyáltalán kik és milyen témákkal képesek eljutni odáig.
A politikai elemző beleélve magát abba a helyzetbe, ha ő most valamelyik választásokon induló párt kampányában dolgozna, akkor a nagypéntekre betárazna olyan erős visszhangot generáló megszólalással, amiről három napig beszélnek az emberek – mert mint írja ezek témák a húsvéti ebédeknél, és családi összejöveteleknél előkerülhetnek, és a családok kifejthetik véleményüket róla.
Ha viszont ezt a nagypénteki dobást elmulasztják, akkor jövő keddtől már csak négy napjuk lesz arra, hogy valahogy beférkőzzék magukat a választók fejébe – teszi hozzá blogbejegyzésében a politikai elemző.
hirado
2010.04.02. 10:43