
Indulása után nem sokkal megszűnik a magyar borok népszerűsítésére létrehozott Bormarketing Kft. - írja a Magyar Nemzet.
Már a hónap elején lemondott a borászok tulajdonában lévő vállalkozás összes tagja, az ügyvezető kivételével. A Magyar Nemzet értesülései szerint a cég szerdai közgyűlésén két vélemény állt szemben egymással.
Az egyik csoport azt mondta, hogy a borászok fogjanak össze és ne engedjenek az agrártárca bürokráciájának, a velük szembenállók viszont azt szerették volna, hogy fogadják el a minisztériumi javaslatot, amely szerint a kft. pályázaton nyerné el a működéséhez szükséges forrásokat. Ez korábban automatikusan érkezett a céghez.
A lap úgy tudja, hogy a Bormarketing Kft.-nek már tartozásai is vannak, ezért az is felmerült, hogy hagyják veszni és létrehoznak egy új szakmai szervezetet.
hirado
2009.11.26. 11:44