HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > ÜZLET > Gyuris Dániel lett az év bankára!

t: 120

Gyuris Dániel lett az év bankára!

Az év bankára elismerést vehette át Gyuris Dániel a MasterCard díjkiosztó gáláján, a MobilFizetéssel a leginnovatívabb bank kategóriájában második, az év bankja címért folyó versenyben pedig harmadikként végzett az FHB.

A MasterCard - Az év bankára 2009 cím nyertesét a Magyarországon működő bankok vezetői maguk közül, titkos szavazással választották ki. A Gyuris Dániel által elnyert címet először, 2006-ban Dr. Csányi Sándornak (OTP) ítélték, majd 2007-ben Dr. Felcsuti Péter (Raiffeisen), 2008-ban pedig Dr. Balázs László (Volksbank) kapta meg.

Gyuris Dániel 1999 januárja óta az FHB Jelzálogbank Nyrt. vezérigazgatója. A Gödöllői Agártudományi Egyetemen 1984-ben, a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen 1996-ban szerzett diplomát. 1988 és 1991 között a Vegyesipari Szövet-kezetben elnökhelyettes. 1991–1992-ben az Agrobank Rt.-nél osztályvezető, majd az InterEurópa Bank Rt. főosztályvezetője, illetve területi igazgatója volt.

A leginnovatívabb bank kategóriában az FHB második helyezést ért el a MobilFizetéssel. Az FHB innovatív szolgáltatásának köszönhetően egy egyszerű, SMS-képes mobiltelefonnal a Pannon és a T-Mobile ügyfelei a hagyományos vagy internetes elfogadóhelyeken vásárolhat, szolgáltatások árát egyenlítheti ki, egymásnak azonnal pénzt küldhetnek, befizethetik a posta sárga csekkeket és a csoportos beszedés mintájára, de SMS-ben érkező üzenet jóváhagyásával is kiegyenlíthetik közüzemi számlájukat. A MobilFizetés pénzügyi műveleteinek elszámolása valós időben történik a hét minden napjának 24 órájában, a tranzakció azonnal megjelenik a kedvezményezett bankszámláján.

Az év bankja választásban az FHB-t a harmadik helyre sorolta a zsűri. Az egész Eu-rópában ritkaságnak számító módon, az FHB Jelzálogbank Nyrt. által tulajdonolt és önerőből, „zöld mezősen” felépített FHB Kereskedelmi Bank a lakossági és vállalati szolgáltatások teljes körét nyújtja úgy, hogy az FHB Bankcsoport folyamatosan fejleszti termékválasztékát, bővíti ügyfélkörét, őrzi portfoliója kiváló minőségét, növeli ismertségét és javítja üzleti eredményét. Az FHB a válságban jelentősen fokozta vál-lalati oldalon az üzleti aktivitását. Az FHB méretéből adódó lehetőség a fejlesztés, ennek jegyében az eltelt egy évben olyan innovatív termékeket vezetett be a hazai piacon elsőként, mint az ügyfelek hűségét kamatprémiummal növelt betéti kamattal díjazó Lojalitás Program, a magas látra szóló kamatot nyújtó Bónusz Standard szám-la, a banki Áthidaló hitel és az Ügyféltámogató Program. Ugyanakkor a korábbi években piaci újdonságként bevezetett termékek (például a jelzáloghitelek teljes választéka vagy a jelzálogjáradék) is kiállták a válságos időszak próbáját.

hirado

2009.11.13. 11:45

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek