
Már az APEH központi ügyfélszolgálatain is regisztrálhatnak keddtől az adózók az ügyfélkapu rendszerébe - közölte az adóhatóság.
Az elektronikus úton történő adóbevalláshoz nélkülözhetetlen, hogy az adózó regisztráljon, tehát legyen ügyfélkapus azonosítója és jelszava. Ezeket eddig csak az okmányirodákban lehetett beszerezni, de a kormányzati elektronikus szolgáltatásokról szóló jogszabály módosítása november 10-től már az adóhatóság is jogosult lesz az első ügyfélkapus azonosító kiadására.
Minden megyeszékhelyen van mód az APEH központi ügyfélszolgálatain regisztrálni, Budapesten pedig 4 helyen is: 1096, Budapest, Vaskapu u. 33-35., 1139, Budapest, Petneházy u. 6-8., 1144, Budapest, Gvadányi u. 69., 1132, Budapest, Kresz Géza u. 15. Akiknek még nincs ügyfélkapus hozzáférésük, díjmentes az igénylés és akár már a regisztráció napján használhatják az elektronikus ügyintézés szolgáltatásait.
hirado
2009.11.09. 21:11