
A pénzügyi szektorban a legudvariasabbak az ügyfelekkel, míg a legkevésbé előzékenyek a kereskedelemben dolgozók - egyebek mellett ez derült ki abból a felmérésből, amelyet Profiles International készített a Világgazdaság számára.
E szerint az előbbiekre nem jellemző a tapintat, míg utóbbiak a legdiplomatikusabbak. A leginkább rugalmas kiszolgálással az idegenforgalomban találkozhatnak az ügyfelek, míg a legkevésbé rugalmassal a közigazgatásban.
A Magyar Telekomnál, ahol átlagosan 1500 ügyfélszolgálatos dolgozik, és nagy a fluktuáció, az elvándorlást úgy próbálják csökkenteni, hogy a szakmai és a készségfejlesztő tréningek mellett stressztűrést segítő és konfliktuskezelő képzést is szerveznek az alkalmazottaknak. Tízmilliárdos költségvetésük 12-15 százalékát fordítják képzésre és továbbképzésre.
Egy másik cég, a UPC pedig azt a megoldást választotta, hogy az oktatás mellett pontozza a call-centeres kollégák tudását és készségeit
hirado
2009.07.06. 09:56