
Összesen csaknem 400 millió forintot fordított három év alatt a Honvédelmi Minisztérium (HM) az önkéntes hadsereg népszerűsítésére, és ehhez médiafelületeket vásárolt különböző kommunikációs cégek közreműködésével, de a katonai pálya nem sokkal lett népszerűbb ezekben az esztendőkben - írja a Magyar Nemzet.
Kommunikációra 2005-ben 150, 2006-ban 143 millió forintot fizettek ki két társaságnak, amelyek a HM beszerzési hivatalának tárgyalásos közbeszerzési pályázatán nyertek. Tavaly 120 millió forintos szerződést kötöttek a Sensation Event Marketing Kft.-vel, hogy 2009 októberéig lássa el a médiakampány feladatait. A honvédség népszerűsítését szolgáló kampányfilmeket és kiadványokat a HM Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató Kht. megbízása alapján láthatja el a társaság.
A polgári napilap szerint a honvédség presztízse ugyan nőtt a lakosság körében, de a katonai pályát még mindig kevesen választják, a toborzóakcióknak csak a múlt évben sikerült megállítania az elvándorlást a hadseregnél, és az alakulatoknál némileg növelhették a szerződéses katonák létszámát.
hirado
2008.02.13. 09:39