HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > BELFÖLD > Reklámkampánnyal menti a menthetőt a kormány?

t: 82

Reklámkampánnyal menti a menthetőt a kormány?

Kommunikációs offenzívába kezd ősszel a kormány - írja a Magyar Hírlap. A lap birtokába került egy kormányzati dokumentum, mely szerint az emberek egyértelműen negatívan ítélik meg a reformokat.

A közvélemény-kutatásból az is megállapítható: a reformoktól félők - ez a társadalom többsége - körében maga a "reform" szó is egyértelműen negatív megítélés alá esik. Ugyancsak berzenkedést vált ki - s ezért a tanulmánykészítők tiltólistáján szerepel - a megszorítás, a kiigazítás, az átszabás, a változás, a fordulat, az átváltozás kifejezés is.

Ezt a Szonda Ipsos és a Medián által a Miniszterelnöki Hivatal számára készített felmérés tükrözi. Az átalakításokkal kapcsolatban leggyakrabban használt kifejezés a káosz volt. A felmérésekre alapozva a Miniszterelnöki Hivatal ezért az Új Magyarországot mint márkanevet akarja bevezetni a köztudatba. A kampányt Gyurcsány Ferenc június 13-án a Corvinus Egyetemen tartott előadására alapozzák.

Ősszel ezért tévé-, rádió-, internetes és köztéri reklámhadjárat indul. A miniszterelnöki hivatal tanulmányából az is kiderül, hogy az emberek továbbra is úgy gondolják, hogy az átalakítások célja elsősorban a pénzbeszedés, tehát a költségvetési hiány csökkentése, illetve hogy a reformokat valamilyen külső erő, például az Európai Unió diktálja.

hirado

2007.09.04. 11:08

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek