
Folyamatos ostrom alatt tartják a felhasználók a gázszolgáltatókat, amelyek a szerződéseknek megfelelően a szokásos felhasználási mennyiség utáni havi részszámlákat küldték ki, miközben a háztartások a szokottnál melegebb tél következtében az átlagosnál kevesebb földgázt égettek el. A gondot az okozza, hogy a fogyasztók egy része nem érti, az alacsony fogyasztás mellett miért ilyen magas mégis a gázszámla.
Elégedetlenek az ügyfélszolgálatokkal a gázfogyasztók
Tavaly a gázszolgáltatók hibaelhárítása és a bejelentő központok elérhetősége volt a legkritikusabb a fogyasztók szerint - derül ki a Magyar Energia Hivatal (MEH) felméréséből. A háztartások a leginkább a Ddgázzal és a Tigázzal voltak megelégedve- írja a Népszava.
Laczó Sándor, a Gázszolgáltatók Egyesülésnek elnöke, az Égáz-Dégáz Zrt. vezérigazgatója szerint csak március közepén-végén ér majd véget az ügyfélszolgálati irodákban a számlaegyeztetési roham, előreláthatólag akkorra sikerül ugyanis tisztázni a felhasználókkal valamennyi számlázási, illetve ártámogatási kérdést. A szakember hangsúlyozza azt is, hogy most befizetett összeg nem "vész el", mivel azt a lakóknak az elszámolási periódus végén - ez lehet havi, negyedéves vagy éves - jóváírják a szolgáltatók. Az elnök arról is beszámolt, hogy rendben zajlik a gázártámogatások jóváírása a számlákon, és már valamennyi jogosult kedvezményes árat fizet a földgázért. Azok a rászorulók pedig, akik eddig nem jutottak hozzá a kompenzációhoz, legkésőbb márciusban megkapják januárig visszamenőleg az árkiegészítést.
hirado
2007.02.23. 11:27