HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > SZTÁR HÍREK > Állóháború a nézettségi fronton

t: 1264

Állóháború a nézettségi fronton

Nagy változás nem következett be a nézettségi versenyben, továbbra is a Barátok közt - Legyen ön is milliomos tengely uralja a hétköznap estéket - tehát az RTL Klub a piacvezető csatorna. Tóni drámai vallomása, a visszatért "kertészlány" bimbódzó szerelme és Berényi Miki belső vívódása, helykeresése annyira lekötötte a nézőket, hogy a Bk napi szappanoperája lett a legnézettebb a reklámozók szempontjából fontos korcsoportban és a teljes lakosság körében is. A nagy rivális inkább hétvégén bizonyított, a dauert továbbra is tagadó Balázs Pali göndör fürtjeivel és a tarthatatlan kátyúhelyzettel foglalkozó Napló és a Tények ért be a legjobb tízbe - miközben az MTV csak a Névshowr című műsorával tudott megkapaszkodni a top húszban.

Győzike kétmilliót nézőt hozott: Az AGB Hungary adatai szerint a hétfői adás 42,6 százalékos közönségarányt ért el a teljes lakosság körében. A harsány Győző ellenfele lehetett volna a Hangyák a gatyában című német filmvígjáték a TV2-n, de a nő után loholó bajor kamaszok csak 982 ezer nézőt kötöttek le huzamosan. A hirdetőket inkább érdeklő 18-49 éves kor közöttieknél is a Romantic együttes "énekese" lett a befutó: a korcsoportból 980 ezren derültek Győző és neje londoni szerencsétlenkedésén, miközben 527 ezer néző inkább a középiskolás német legénykére és a meghódítandó szőkeségre koncentrált.

Nézettséget tekintve feltétlenül siker volt az RTL Klubon a Benne leszek a tévében! című új, Ki Mit Tud?-jellegű műsor, melynek első részében nem igazán nagy tehetségek, sokkal inkább magamutogató, hol szerfelett furcsa, hol pedig igen bárgyú önjelölt művészek váltották egymást. Este kilenc és tíz óra között 1 millió 910 ezer ember figyelte az énekesek, táncosok előadását, az akciófilmek hangjait, zajait imitáló különös fellépők produkcióját, ez pedig az épp képernyő előtt ülő lakosság 40,6 százaléka volt.

Az idei év legkiemelkedőbb heti nézettségét hozta a február 28. és március 6. közötti időszak a VIASAT3-nak. A csatorna 5,1 százalékos kereskedelmi közönségarányt ért el a hirdetők számára különösen fontos 18-49 éves korosztály körében. A sikerhez nagymértékben hozzájárult két klasszikus magyar sorozat megjelenése a képernyőn: az Angyalbőrben első epizódja 8,1, míg a Linda 6,6 százalékos nézettséget hozott.

Bár a hétvégén beerősített a TV2, az elmúlt hetek nézettségi eredményeit nem tudta megismételni a 9. héten, inkább csak a hétvégén. A Megasztár negyedik döntőjét ezúttal többen nézték, mint a másik nagy csatorna filmjét. A közönségarány az ifjú énekesek produkciója alatt a teljes lakosság körében 34,2 százalék volt, szemben a Jackie Chan-nel próbálkozó RTL Klub 33,4 százalékával. 1 millió 744 ezer nézőt érdekelt, hogy miképp adják elő Torres Daniék a filmslágereket és musicaldalokat. A különbség még szembetűnőbb volt a 18-49 éves, reklámozói szempontból legfontosabb célcsoportban, ahol 838 ezer néző szurkolt a megasztároknak
Vasárnap sokan nézték a Walker, a texasi kopó-t (47,2 százalék volt a teljes lakosság körében), de a JAG vasárnap esti nézettsége ellen hiába vetették be az RTL-nél Pamela Anderson VIP-testőrségét, az egyenruhák vonzóbbak voltak, mint a falatnyi nadrágok, így 36,8 százalékos közönségarányával a TV2 nyert.

A teljes lakosságot tekintve nőtt a különbség a két nagy csatorna közt, az RTL Klubot 30,4 százalék, a TV2-t pedig 24,5 százalék választotta. Kicsit javult az MTV pozíciója, a közszolgálati tévé 15,6 százalékot ért el a teljes lakosság körében - főműsoridőben ennél még jobbat, 17,5 százalékot hoztak a műsoraik.

Teljes lakosság

No A műsor címe Csatorna Dátum Nézettség(AMR) Közönségarány(SHR%)

1. Barátok közt RTL Klub 03.01. 2 503 632 45,7
2. Legyen ön is milliomos! RTL Klub 03.01. 2 441 019 45,8
3. Legyen ön is milliomos! RTL Klub 02.28. 2 321 744
4. Napló TV2 03.06. 2 271 711 41,1
5. Barátok Közt RTL Klub 03.03. 2 112 607 42,5
6. Barátok Közt RTL Klub 02.28. 2 207 877
7. Barátok Közt RTL Klub 03.02. 2 205 508 40,8
8. Tények TV2 03.06. 2 143 878 42,4
9. Legyen ön is milliomos! RTL Klub 03.04. 2 142 624 42,1
10. Legyen ön is milliomos! RTL Klub 03.02. 2 110 296 40,3
11. Fókusz RTL Klub 02.28. 2 087 575
12. Legyen ön is milliomos! RTL Klub 03.03. 2 074 369 41,2
13. Fókusz RTL Klub 03.03. 2 045 793 42,5
14. Gálvölgyi-show RTL Klub 03.03. 2 044 926 43,4
15. Barátok közt RTL Klub 03.04. 2 030 653 38,8
16. Győzike RTL Klub 02.28. 2 016 061
17. Fókusz RTL Klub 03.01. 2 009 446 40,2
18. Fókusz RTL Klub 03.04. 1 994 259 40,8
19. Névshowr MTV 03.06. 1 932 535 34,7
20. Benne leszek a tévében RTL Klub 03.04. 1 910 696 40,6

18-49 éves korcsoport

No A műsor címe Csatorna Dátum Nézettség(AMR) Közönségarány(SHR%)
1. Barátok közt RTL Klub 03.01. 1 197 796 52,6
2. Barátok közt RTL Klub 02.28. 1 025 054 43,7
3. Legyen ön is milliomos! RTL Klub 03.01. 1 010 992 48,2
4. Barátok közt RTL Klub 03.03. 1 000 367 46,6
5. Barátok közt RTL Klub 03.02. 990 494 43,8
6. Benne leszek a tévében RTL Klub 03.04. 989 393 45
7. Győzike RTL Klub 02.28. 980 921 46,5
8. Gálvölgyi-show RTL Klub 03.03. 958 691 46,2
9. Napló TV2 03.06. 909 519 41,2
10. Barátok közt RTL Klub 03.04. 907 507 40,8
11. Vészhelyzet RTL Klub 03.01. 903 716 43,6
12. Legyen ön is milliomos! RTL Klub 02.28. 899 959 41,4
13. Bad Boys RTL Klub 03.06. 849 444 36,1
14. Megasztár TV2 03.05. 838 128 36,3
15. Fókusz RTL Klub 02.28. 826 117 40,6
16. Fókusz RTL Klub 03.04. 816 536 42,2
17. Csapd le csacsi! RTL Klub 03.02. 813 186 41,6
18. Legyen ön is milliomos! RTL Klub 03.04. 811 803 40,2
19. Jackie, a jó fiú RTL Klub 03.05. 804 710 34,7
20. Fókusz RTL Klub 03.01. 801 866 41,9

[LHP.HU]

2005.03.08. 22:52

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek