HIRDETÉS

Zemplén - 3. rész

2005.04.20 23:08

Boldogkő várát elhagyva Abaújalpár felé vezet utunk. Figyelmünket el sem kerülheti a kőből kirakott falunév.

Másnap Simán keresztül utazunk, de megálltunk egy pillanatra és egy szimpatikus történettel lettünk gazdagabbak.

A templom melyet ma már nagyon kevesen látogatnak.

Meglepő ugyan, de szép és új házak is épülnek a faluban, hogy minek köszönhető?

Az a hír járja, hogy csodás gyógyító hatása van a levegőnek az asztmában szenvedők nagy örömére.......

A faluba buszjárat is van és egy szép buszmegálló, ahol a várakozás igen kényelmes .

A fotózásunkra felfigyelt egy kedves hölgy és oda jött hozzánk, mint kiderült Ő a Polgármester és a Falugondnok. is egyben.

A kedves hölgy elmondta nekünk, hogy a faluban csupán húszan laknak és mindenki nyugdíjas, akik szinte kivétel nélkül segítségre szorulnak.
Gyakorlatilag Ő látja el őket mindennel és ez kitölti az egész napját, kezdve a reggeli bevásárlással a szomszéd faluban hiszen Simán még bolt sincs, aztán jönnek a szokásos napi látogatások, vérnyomás mérések stb..
A példaértékű történet elismerésünket vívta ki, a kedves hölgy munkájához sok erőt, egészséget és kitartást kívánunk.

Egy újabb kirándulás....

Miután a túravezetőnket ellátta öreg barátja jó tanácsokkal, elindultunk.

Ezúttal eljött velünk Jackson is!
(mint az látszik is a képen ő vezet bennünket)))